hoog hoger hoogst - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van mayo en sjoeje - WaarBenJij.nu hoog hoger hoogst - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van mayo en sjoeje - WaarBenJij.nu

hoog hoger hoogst

Door: mayo

Blijf op de hoogte en volg mayo en sjoeje

15 April 2010 | Bolivia, La Paz

Mensen, we zijn er en hebben ook al een nachtje redelijke slaap erop zitten (tis hier 6 uur vroeger).
Was een lange zit. Eerst dik 12 uur naar Lima, maar het vliegtuig zat niet vol, dus had lekker 3 stoelen in de middelrij voor me alleen. Daarna bijna 6 uur wachten en toen nog een paar uurtjes naar La Paz. Waar we lekker door een taxi werden opgehaald.
Straks gaan we kijken of we al wat tripjes kunnen regelen en vanavond vliegen we naar Cochabamba.
Wat denk ik voor Sjoerd niet verkeerd is, die ligt nu namelijke met hoogteziekte verschijnselen in bed. Nu ff coca thee regelen, schijnt te helpen!!!
Tot snel xmayo en een ietswat ziek

• 15 April 2010 - 13:52

MIK :

Coca thee??? haha, jullie zijn goed in inburgeren. Snel weer opknappen en heeeeeeel veel plezier!

• 15 April 2010 - 16:22

Rens:

Marjo zorg dat dat je sjoerd weer snel op de been hebt met die thee van je! Geniet ervan!

• 21 April 2010 - 07:02

Maaike: