isla del sol - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van mayo en sjoeje - WaarBenJij.nu isla del sol - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van mayo en sjoeje - WaarBenJij.nu

isla del sol

Door: mayo

Blijf op de hoogte en volg mayo en sjoeje

02 Mei 2010 | Bolivia, Sucre

Sander, ik moet toegeven, mijn hersenen hebben gewoon meer zuurstof nodig!!! We zitten natuurlijk in Copacobana.
Een ding is duidelijk na deze reis, wij zijn duidelijk gemaakt om te leven onder zee niveau! Sjoerd heeft er lichamelijk moeite mee en mijn hersenen haperen af en toe.

We zijn vandaag naar Isla del Sol geweest, was de bedoeling om er te blijven slapen, maar werd wat krap om terug naar La Paz te komen. Dus hebben we vandaag de hike van noord naar zuid gedaan (4 uur berg op en af). Wat best pittig was omdat bovenop de tekort aan zuurstof, onze darmpjes het ook niet zo zagen zitten!! Maar het was zeker de moeite waard, wat een uitzicht! Daarna zijn we meteen teruggekomen met de boot. Morgen vertrekken we weer naar la Paz, waar we dinsdag terugvliegen, zucht!!!!

Het was hier echt geweldig, we hebben onwijs veel kunnen doen in 3 weken en we hadden niets willen missen. Maar voor ons is het nu bijna weer back to reality...zucht

• 03 Mei 2010 - 06:46

Sander:

Wat goed dat Bolivia jullie zo goed is bevallen. Dan komen jullie vast nog wel eens terug (iig voor Peru). Hoop jullie snel weer te spreken/zien.

Take care!

• 03 Mei 2010 - 06:52

Maaike S.:

Nog heeeeel even net doen alsof het nog heel lang vakantie is...

ben benieuwd naar de foto's!! Tot gauw!

xx