trouwerij in Cochabamba - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van mayo en sjoeje - WaarBenJij.nu trouwerij in Cochabamba - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van mayo en sjoeje - WaarBenJij.nu

trouwerij in Cochabamba

Door: mayo

Blijf op de hoogte en volg mayo en sjoeje

22 April 2010 | Bolivia, La Paz

Mensen,
We hebben me toch een toffe week gehad!!!!

Trouwerij was echt super.
10 minuten in het vliegtuig naar Cocha voelde Sjoerd zich weer goed, luchtdruk werd opgepompt, dus daar werd hij helemaal gelukkig van!
Hij kwam huppelend uit het vliegtuig waar Sander en Ximena op ons stonden te wachten.

Hebben twee nachten in het meest luxe hotel (waar ook de wettelijke ceremonie was) geslapen en 1 nacht bij de ouders van Ximena. Niet gedacht dat we in onze backpack vakantie zo luxe terecht zouden komen.
Werden echt super hartelijk ontvangen en het was enorm gezellig met de familie van Ximena en de paar andere nederlanders.

Ik en Annemarijn moesten echter wel onze kleding aanpassen voor de trouwerij. Wij hadden gewoon leuk rokje met t shirt, nou kan je vertellen dan val je hier beeeetje uit de toon! Zoals de zus van Ximena het verwoordde: it´s nice, not elegant!!! Nou dan weet je het wel. Dus ik jurken passen van de zussen, echt een giller. Eerste jurk: zo´n 100% polyester zeegroene gala jurk, waarin ik zelfs mijn buik in moest houden, met van die kussens om boezem te creeeren. Dat werd hem dus niet, hou van carnaval, maar dit ging zelfs mij te ver. Dus ik heb een donker rode galajurk aangehad met iets minder poespas. Maar toen kwamen de schoenen. Je kunt natuurlijk niet verschijnen in een lange galajurk op instappertjes. Dus ik ben, lees goed, op de ochend van de trouwerij met de bruid en bruidegom (die eerlijkheidshalve gezegd meeging omdat hij bang was dat zijn bruid anders helemaal te laat zou komen) schoenen gaan kopen!!! Welke bruid op deze aarde doet dit!! Dus daar stond ik in een galajurk op hoge hakken, waarop ik 3x zo langzaam moest lopen dan normaal. Maar de Bolivianen waren tevreden. En ik ook want echt alle vrouwen op het feest waren ik gala, zelfs de vage vrienden!!

Ceremonie´s waren erg mooi, eerst in de kerk, waarbij 2 zussen pas halverwege binnen kwamen, omdat hun make up nog niet gedaan was. Schijnt hier doodnormaal te zijn!! Nou maaike, mochten wij ooit trouwen, ik doe je wat als je te laat bent, hahahaha!!!! Dus da nweet je dat vast.

Tweede ceremonie was op het binnenplein van het hotel, net een Hollywood film. Daarna het feest, met live muziek, eten gemaakt door de oude chef van Videl castro, echt top!!!!

Al met al een geweldige paar dagen, en toen op naar Uyuni... see next story......

  • 22 April 2010 - 10:59

    Maaike:

    Whahahahahaha!!!! Legendarisch!!! Ik hoop dat er veel foto's gemaakt zijn???!!
    Veel plezier!!

  • 22 April 2010 - 10:59

    Maaike:

    Maaike S. a.k.a. je zussie voor de duidelijkheid :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, La Paz

Trouwerij in Bolivia

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2010

isla del sol

30 April 2010

pampas en jungle

30 April 2010

pampas en jungle

22 April 2010

Uyuni Salt flats

22 April 2010

trouwerij in Cochabamba
mayo en sjoeje

Actief sinds 25 Juni 2008
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 13042

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2010 - 24 Oktober 2010

voor daryeel naar Somaliland

14 April 2010 - 05 Mei 2010

Trouwerij in Bolivia

19 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: